Ini bukan cerita rekaan. Apa yang bakal saya kongsikan bukanlah panduan motivasi semata-mata tetapi ia merupakan teknik langkah demi langkah bagaimana saya mampu memperolehi kejayaan tersebut. Oleh itu, jika anda meminati rahsia kejayaan ini teruskan membaca… kerana ini mungkin kali terakhir anda baca laman ini.



Dari: Ir Ezwan

Lokasi: Shah Alam

Perkara: Pendedahan Teknik Kuasa HUKUM TARIKAN Dengan Mudah

 

Sahabatku yang budiman…

 Sedarkah anda kejayaan yang dikecapi para jutawan adalah hasil dari anjakan pemikiran yang biasa kita fikirkan. Dengan sedikit pengubahsuaian fikiran mereka terus maju setapak demi setapak sehingga terus memacu kejayaan yang mereka impikan.


 Contoh terdekat adalah seorang jutawan internet tanah air, Irfan Khairi. Beliau memulakan  bisnes internet dengan menjual peta Malaysia kepada warga luar yang ingin melawat ke Malaysia. Dengan teknik hukum tarikan yang betul, beliau terus maju mengembangkan perniagaan online beliau sehingga beliau kini di gelar doktor internet.                                    

------------------------------------------------------




                                        

TAN Sri Syed Mokhtar al-Bukhary adalah usahawan yang banyak menderma dan banyak melakukan kerja-kerja amal.

Memulakan kelas tuisyen percuma sebagai salah satu program kebajikan di bawah Yayasan al-Bukhary yang ditubuhkannya bagi menyumbang ke arah kebajikan. Kini, seramai 15,000 orang pelajar mendapat faedah daripada program tuisyen itu.

Beliau mula menjual daging secara kecil-kecilan dan beralih pula kepada perniagaan pengangkutan. Dengan pelbagai liku kehidupan seperti insan biasa, beliau kini merupakan bumiputera yang terkaya di Malaysia dengan kekayaan yang bernilai RM6 bilion.   

------------------------------------------------------

Nicol David bintang sukan yang bertaraf dunia. Beliau terus mengecapi kejayaan demi kejayaan, walaupun lawannya memiliki skill permainan yang menarik.





                                            
                                                                                                                

 ------------------------------------------------------

 Dan ramai lagi tokoh-tokoh luar negara seperti Bill Gates, Steven Spielberg, Tiger Woods dan lain-lain lagi.


Jangan Teruskan Bacaan Anda, Jika Anda;

  • Berjaya mengatasi kesempitan hidup dengan menjana pendapatan lebih RM1k setiap hari tanpa henti
  •  Tiada masalah untuk membantu keluarga dan sahabat handai untuk berjaya seperti anda
  •  Berasa kebahagiaan rumahtangga sentiasa mengiringi anda dan orang yang tersayang
  •  Tidak pernah rasa sakit mengganggu perjalanan kerjaya anda
  •  Boleh mencapai apa saja yang anda inginkan dalam hidup anda

 

Laporan ini hanya didedahkan untuk membantu anda dan mereka yang benar-benar ingin mengubah hidup ke arah gaya hidup yang cemerlang dengan menarik apa saja yang mereka mahukan.

Baiklah, untuk mengetahui apakah rahsia sebenar kejayaan mereka yang dianggap pakar, teruskan bacaan anda….


Jika Ditanya, Apa Rahsia Kejayaan Mereka…??

 

Mereka dianggap pakar kerana mereka berjaya menggunakan rahsia hukum tarikan dengan betul, mereka meletakkan matlamat dan impian mereka dengan jelas.

Dalam setiap perancangan dan tindakan mereka, mereka tahu apa yang perlu dibuat dan mereka terus menghindari perkara yang tidak ingin mereka lakukan.

Formula kejayaan sentiasa berkait rapat dengan pengaruh agama, iaitu amal makruf dan nahi mungkar

 

Formula kejayaan  =

Fokus pada tindakan yang betul +  Jauhi perkara yang anda TAK NAK

 

Ya, itulah antara resepi mereka menempah kejayaan demi kejayaan. Walaupun mereka juga tidak dapat lari dari  kesilapan dan kegagalan. Mereka dapat mengatasi kegagalan dan terus memperbetulkan kesilapan yang berada dalam diri mereka dan diri orang lain.

Namun ramai yang tidak mengetahui konsep hukum tarikan untuk berada dalam posisi ke arah kejayaan. 

Mungkin anda menganggap kejayaan yang dikecapi cukup sebagai

Layak memasuki Universiti



Memperolehi segulung Diploma/ Ijazah


Mencapai kebebasan kewangan


Dapat mengumpul  harta yang banyak


Memiliki rumah yang besar dan kereta mewah


Dapat  menyimpan wang yang banyak


Berjaya memiliki kerjaya yang sering diidamkan


Dinaikkan pangkat


Memiliki isteri yang cantik atau suami yang kacak



Walau apa pun tanggapan anda terhadap kejayaan, yang pasti ramai lagi yang terkontang-kanting  dan berusaha dengan keras untuk mencapai sebuah impian.


Fakta Yang Anda Harus Akui

 

Inilah hakikat sebenar yang kita terpaksa akur:

1% - betul-betul kaya

4% - bebas kewangan

5% - masih bekerja (kerana terpaksa untuk menyara hidup)

36% - meninggal dunia



54% - tidak berguna dan bergantung kepada saudara-mara dan jabatan kebajikan

Kajian di atas adalah analisis yang dibuat terhadap 100 orang yang memulakan kerjaya dan mereka diperhatikan selama 40 tahun sehingga mereka di usia persaraan. Anda berada dalam kelompok mana?  Jika anda rasa anda belum berjaya dan kaya, adakah anda terus berdiam diri?

Hakikatnya hanya 5% sahaja yang
mengecapi kekayaan.

Aku ni kategori mana yer? Termasuk dalam 5% tak? Ahhh… mungkin nasib mereka jer tu, Aku pun akan berjaya gak suatu hari nanti… tapi bila yer. Di manakah arah hala tujuku………… Mungkin ini bisikan hati anda.

Jika fakta ini menjadi ukuran maka ianya amat bertentangan dengan apa yang diajar dalam agama di mana nasib manusia tidak akan berubah melainkan manusia tersebut tidak cuba untuk mengubahnya.

Mesti ada cara yang lebih mudah bagaimana untuk mencapai kejayaan dan kekayaan.


Cukupkah Hanya Usaha Semata-mata …

Kita telah melihat ramai yang berusaha keras membuta tuli namun kejayaan yang diharapkan tidak kunjung tiba malah kita tidak perlu melihat orang lain kerana diri sendiri juga selalu menghadapi perkara ini.

Namun ada juga kita melihat di mana ada yang berjaya tetapi tidak perlu terlalu bersusah payah dan peluang serta kejayaan yang mereka miliki seperti datang bergolek kepada mereka. Ternyata ada cara lain selain dari hanya berusaha keras bagi mencapai kejayaan.


Apa Kena Mengenanya Meraih Kejayaan Melalui Hukum Tarikan Dengan Saya

 

  
                               

Saya adalah seorang usahawan yang aktif menjalankan kerja kejuruteraan.

Saya telah mempelajari Hukum Tarikan sejak tahun 2008. Banyak perubahan-perubahan positif berlaku  dalam hidup saya.Kini, saya bersedia untuk berkongsi ilmu untuk semua.

Ini adalah rahsia kejayaan saya selama 3 tahun terlibat dalam menyelami hukum tarikan. Segala tip-tip saya jamin, ianya tidak akan didedahkan kepada umum kerana ianya sepatutnya hanya didedahkan kepada anda yang layak dan menghargai ilmu untuk mengubah hidup sendiri.

Saya telah ditauliahkan sebagai "LOA Advanced Practitioner" daripada Global Sciences Foundation daripada USA seperti sijil di bawah.


Namun, pada hari ini saya tak akan berselindung lagi!

irezwan profile
irezwan mentor




Bagaimana Menggunakan Hukum Tarikan Boleh Mengubah Hidup Anda?

Sains membuktikan bahawa fizikal alam semesta adalah daripada energi (tenaga). Jika anda dapat menghuraikan  semua  benda  di  sekeliling  anda,  termasuk  diri  anda,  kepada partikel yang lebih kecil (atom, electron, proton), anda adalah sebenarnya amat kecil (partikel sub atom) yang mana ia adalah energi tulen.


                                                     

Segala yang anda lihat dalam dunia anda termasuklah kerusi/sofa yang anda duduk, orang  di  sekeliling  anda,  duit  dalam  dompet  anda,rumah  yang  anda tinggal... SEGALANYA adalah daripada energi.

Walaupun sesuatu benda itu nampak pejal dan terpisah di sekitar anda, dari  segi atom dan  sub atom, namun  semuanya dicampurkan bersama-sama di dalam satu gabungan energi yang besar.


Oleh sebab segalanya adalah energi, termasuk anda, perhubungan anda, kesihatan anda, wang anda, kejayaan dan kebahagiaan, malah semua ini dipengaruhi oleh Hukum Fizik atau Hukum Alam Semulajadi.

Apa yang penting di sini adalah apabila  anda  faham  tentang  hukum-hukum  ini,  anda  boleh  mempengaruhi sesuatu  yang  menjadi  impian anda  seperti wang,  kejayaan,  kesihatan dan  sebagainya  ke dalam kehidupan  anda. 

Ia  nampak  seperti  magik  namun  ia  adalah  tindakan  secara semulajadi melalui hukum alam semulajadi dan hukum saintifik yang menghasilkan semua yang wujud pada hari ini.

 

Bagaimana Menggunakan Hukum Tarikan Boleh Mengubah Hidup Anda?

 Penemuan menarik seterusnya adalah fakta yang mana pemikiran di dalam kepala kita ini tidak tinggal di dalam kepala kita.  Saintis  berpendapat  bahawa  pemikiran adalah  sebenarnya  energi  tulen  dan  ia  dihantar  keluar  atau  memancar  keluar daripada  badan  kita  seperti  transmitter  radio  dan  kemudian  energi  ini  bergerak keluar.


                                                               

Seseorang dan setiap benda di atas bumi  ini mengeluarkan energi dan salah satu  cara utama memancarkan energi ini adalah melalui pemikiran kita.

Energi pemikiran ini mempunyai keupayaan untuk mencipta realiti. Dan sains telah membuktikannya...

Anda tak perlu risau kerana saya telah mengecapi kejayaan melalui HUKUM TARIKAN dan sekarang saya ingin berkongsi kejayaan saya ini kepada anda.
   
Saya telah rekodkan segala apa yang telah saya praktikkan di dalam sebuah ebook yang saya beri nama…


Memperkenalkan:



Rahsia Menarik Kekayaan dan Kejayaan Melalui Hukum Tarikan



Anda tahu yang anda mempunyai impian dan cita-cita dan anda berusaha untuk mencapainya namun tidak nampak tanda-tanda bahawa kejayaan tersebut akan anda tiba…

Oleh itu, apa yang bakal saya kongsikan pada anda adalah satu rahsia yang pasti bagaimana dalam waktu yang singkat peluang untuk mencapai kejayaan akan datang bergolek kepada anda hanya dengan menggunakan HUKUM TARIKAN.

 



Ebook Ini Akan Mendedahkan Kepada Anda:

10 teknik efektif yang perlu anda lakukan untuk mencipta apa yang anda mahu dalam hidup anda.

       Yang mana ianya mengandungi kuasa rahsia supaya bertindak kepada anda.

       Jika anda terlepas satu langkah, maka anda tidak akan dapat hasilnya.

 

Ada satu tempat untuk anda membuat pelaburan terhadap ______ , wang dan ___________ sekarang adalah dengan memastikan semuanya mendapat hasil berpanjangan dalam semua bidang secara serentak, dalam ______________

 

  4 faktor bagaimana rahsia bertindak...Sains di Sebalik Rahsia... merupakan senjata penting yang anda akan belajar dalam kehidupan anda. Masa hadapan anda bergantung pada rahsia ini...

 

Bagaimana untuk mengetahui rahsia ini benar-benar berlaku?

        Ini adalah asas untuk segala yang berlaku dalam kehidupan kita.

 

Contoh Kehidupan Sebenar...

Mendapat kesihatan yang lebih baik...

Mencari cinta...

Mencari kerja, perniagaan, rezeki...

Menjadi kaya...

Membeli rumah idaman..

Mencipta kehidupan impian...

     Anda dipersembahkan dengan contoh  kehidupan yang sebenar dari segenap aspek                 yang ingin anda tarik ke arah kejayaan.

     Ini membuktikan panduan Rahsia Hukum Tarikan bukanlah hanya teori sahaja.               Anda boleh tiru gaya hidup saya yang dipersembahkan dalam bab ini.

 

Asas dan fakta tentang rahsia...

        Pendedahan Asas dan Fakta ini merangkumi satu cara untuk melakukannya, jadi anda             perlu pelajarinya dan selamatkan masa-masa anda daripada membuat percubaan.                   Inilah jalannya...

 

Pendedahan fakta sulit  bercakap kepada rakan anda tentang keistimewaaan rahsia hukum tarikan.  

      Hal ini bagi memastikan anda mengekalkan fokus terhadap penciptaan yang boleh                    membantu anda mencipta impian yang diinginkan

 

2 tip terpenting yang akan meningkatkan lagi keberkesanan usaha anda.

        Dengan 2 tip hebat ini anda akan meningkatkan kuasa anda untuk mencipta impian,                 anda akan dapat rakan untuk bercakap dan anda akan dapat membantu orang lain di                 sepanjang kehidupan. Inilah cara terbaik untuk mengharungi kehidupan.

 

Analisa tahap keberkesanan fokus & tindakan mengapa anda masih gagal mencipta apa yang anda mahu.

        Anda dipersembahkan masalah dan cara penyelesaian yang terbukti berkesan

 

Senarai semak bagi penciptaan apa yang anda inginkan.

        Dengan senarai semak  yang disediakan ini dapat memudahkan lagi anda check balik             tindakan dan fokus yang harus anda utamakan


Ini adalah sebahagian info yang bakal anda serap. Banyak lagi yang bakal anda perolehi dari ebook ini.


Anda Ragu-ragu Untuk Memilik Panduan Ini?




       "Bagi saya, ebook ini antara ebook yang perlu baca jika anda
        nak mengecapi kejayaan dalam hidup dan dalam perniagaan
        kerana hukum tarikan sebenarnya membongkar rahsia disebalik
        penguasaan minda. Saya sendiri mengamalkan ilmu ini dan terbukti
        sememangnya saya berjaya mencapai matlamat saya."

        Ammar Zahar
        http://www.PerniagaanInternet.com







      "Pertama kali melihat tajuk ebook ini, saya sudah dapat agak
       kandungannya kerana ini bukan pertama kali saya membaca
       tentang Rahsia Menarik Kekayaan & Kejayaan melalui Hukum
       Tarikan. Walau bagaimanapun, ebook ini mempunyai kekuatannya
       tersendiri kerana ia adalah pengalaman SEBENAR penulis.

       Yang lebih menarik, penulis menekankan berulang-kali asas yang
       penting untuk menjadikan kejayaan dan kekayaan milik sesiapa
       sahaja. Walau siapa pun anda, anda mempunyai peluang yang
       sama untuk berjaya seperti orang lain...CUMA perlu tahu dan
       amalkan TEKNIK YANG BETUL untuk mendapat hasilnya.

       Sangat rugi jika anda tidak mendapatkannya, pelbagai rahsia,
       teknik, tip dan pendedahan yang dibongkarkan tentang
       Kekayaan dan Kejayaan. Jika anda sedang mencari arah
       kekayaan dan kejayaan, ebook ini adalah untuk anda.
       Selamat membaca."

       Norhana
       http://www.kuasamindaberjaya.com/








      Anda Adalah Apa Yang Anda Fikirkan - Jadi, Jangan Sesekali
      Persiakannya!
      ================================================

      "Ini adalah panduan untuk anda yang mahu berjaya. Anda-anda
      yang mahu menjadi 'biasa', dipersila tinggalkan lamanweb ini. Ya,
      ini hanyalah untuk anda-anda yang mahu menjadi 'luarbiasa'; sahaja!

      Membaca panduan ini, seakan-akan dibawa ke dalam satu
      pengembaraan menuju destinasi kejayaan yang cukup mengkagumkan.

     
Benar, perjalanan kejayaan adalah sangat berliku. Lantas, permulaan
      yang sangat baik adalah sangat-sangat diperlukan. Inilah antara
      yang terkandung dalam panduan ini. Mulanya, anda akan melalui
      proses 'pembersihan' minda dan semangat anda. Mengapa minda
      dan semangat? Kerana ia adalah kunci yang terutama untuk
      memastikan anda dapat mengharungi pengembaraan ini dengan baik
      dan lancar, insyaALLAH.

      Yang menariknya, apa-apa sahaja matlamat yang kita idamkan,
      insyaALLAH akan dapat dicapai dengan adanya ilmu-ilmu yang
      dipersembah oleh panduan ini. Malah, lebih dari itu, Saudara Ezwan
      juga melampirkan bersama senarai semak untuk dijadikan rujukan
      utama kepada segala perancangan dan tindakan yang akan kita lakukan.


      Ditambah pula dengan panduan-panduan bonus yang diberi,
      insyaALLAH ia lebih lagi membantu dalam proses membongkar
      'Rahsia Tarikan' ini dengan lebih mendalam.

      Sebenarnya, banyak lagi yang mahu saya kongsikan untuk tatapan ini.
      Tetapi cukuplah saya akhiri ia dengan saya menyatakan: Ini adalah
      antara panduan self-enrichment yang terbaik pernah saya pelajari.
      Ya, memang banyak juga panduan-panduan lain yang telah saya baca,
      tetapi ini adalah antara yang terbaik!


      Tahniah Saudara Ezwan. Dan, berbanyak terima kasih saya ucapkan.
      Hanya ALLAH lah yang setepatnya membalas apa-apa yang terbaik
      untuk saudara.


      ps - Oh ya, perlu juga saya nyatakan di sini; bahawa, ini adalah buah
      tangan daripada Saudara Ezwan Mokhtar sendiri. Bukan cedok-cedok
      dari tulisan siapa-siapa!

      pps - Muat-turun dahulu panduan percuma yang diberikan. Kerana,
      dari situ sahaja, banyak ilmu yang akan anda dapat pelajari. Dan
      buatlah keputusan yang terbaik setelah membacanya.

      ppps - Maaf, perlu juga saya nyatakan di sini; bahawa, ilmu-ilmu
      yang terkandung di dalam panduan ini, bernilai ratusan (mungkin
      ribuan) ringgit jika anda menghadiri mana-mana seminar di luar.

      Kini, lebih sedarlah saya bahawa, tidak mustahillah, dengan hanya
      berniat baik/positif, kita telah pun mendapat ganjaran terawal
      dari ALLAH; iaitu pahala.


      Ikhlas,
      Mujahid Al-Akhund
      Founder YangAkuSegala Network
      www. Semangat.YangAkuSegala .com







   

     "Saya kagum dan teruja dengan ebook ini kerana telah membuka
      minda saya terhadap Hukum Tarikan. Saya baru sedar yang
      hukum ini bertindak dalam kehidupan setiap orang. Panduan
      dan tip yang diberikan amat berkesan pada diri saya dan kini
      saya yakin akan dapat mencapai kejayaan yang selama ini
      saya idamkan.

      Penjelasan yang diberikan mudah difahami. Boleh terus ikut
      panduan ini tanpa was-was.

      Terima kasih banyak2 kepada Ir.Ezwan!"

      Nurul Ain
     





     "Ebook Rahsia Menarik Kekayaan dan Kejayaan ini amat bagus.
      Antara buku best yang pernah saya baca. Semua rahsia untuk
      mendapatkan kejayaan dan kekayaan ada dalam ebook ini.    

      Ia memang berbaloi dan sesuai untuk orang yang inginkan
      kejayaan dan mempunyai impian hidup. Bonus yang diberikan
      juga hebat2 belaka."

      Mohd Zaki
       



     "Amat menarik! Inilah panduan yang saya nantikan selama ini.
      Rahsia yang mengubah hidup saya. Kaedah yang dikongsikan
      dalam ebook ini sangat mudah. Semua orang boleh ikut cara
      yang ditunjukkan oleh penulis. Ia merupakan jalan pintas untuk
      mendapatkan apa yang saya impikan dalam kehidupan ini.
      Insya Allah!"

                       Aisyah Abdullah
     




Kenapa Anda Perlu Miliki Panduan Rahsia Tarikan

Tiada panduan lengkap sebagai bimbingan yang dibongkarkan seperti ebook ini...

 

Panduan Rahsia Hukum Tarikan bukanlah panduan motivasi biasa. Malah memberi penekanan kepada teknik untuk menggerakkan hukum tarikan dengan sempurna. Bagaimana dengan langkah yang diperjelaskan mampu mengaktifkan minda sebagai tenaga (energi) yang positif.

Jika anda semata-mata hanya ingin meningkatkan motivasi sebagai pembakar semangat. Sila lupakan kewujudan laman web ini. Panduan Rahsia Tarikan adalah ebook yang mempunyai teknik yang berkesan untuk menarik apa saja yang anda mahu – dengan izin yang maha Pencipta (Insya Allah)

Ebook ini dihasilkan dengan 90 mukasurat. Ianya padat dengan teori serta praktikal. Jadi, anda tidak akan bosan membacanya.

Anda bakal memiliki satu senjata rahsia bagi mencapai apa yang anda inginkan

Saya telah mencapai satu demi satu kejayaan yang mana setiap kejayaan tersebut datang dari pengunaan rahsia hukum tarikan. Jika anda memiliki ebook ini maka bemakna anda bakal memiliki satu senjata rahsia bagaimana untuk mencapai satu demi satu kejayaan dalam hidup anda. Kini untuk mencapai kejayaan yang anda impikan bukanlah sesuatu yang mustahil lagi.

Anda bukan setakat mampu mencapai kejayaan malah anda boleh kenal siapa diri anda...

Ya, dengan mengikuti teknik-teknik yang betul seperti apa yang ditulis dalam ebook ini anda bakal mengalami kejutan kerana apa yang anda fikirkan bakal tiba pada anda dalam jangka masa yang singkat namun ianya tidak dapat menandingi bila anda kenal siapa diri anda sendiri.

Dengan memahami bagaimana sistem hukum tarikan ini berjalan anda juga mampu mengenal siapa diri anda di sisi Tuhan, siapa anda kepada alam ini dan apa fungsi anda pada sistem yang telah Tuhan anugerahkan kepada seluruh manusia.

 Mungkin anda tidak perlukan panduan lain yang mahal harganya...

Setiap teknik ditunjukkan langkah demi langkah! Segala pengalaman dan pengetahuan saya, dicurahkan dalam ebook ini.  Remaja umur 15 tahun pun boleh buat.

 Setiap teknik di dalam ebook ini adalah teknik sebenar yang telah digunapakai oleh pakar-pakar FIZIK KUANTUM serta saya sendiri. Jadi dengan hanya mengikuti apa yang telah saya tulis didalamnya ianya mampu mengubah hidup anda kelak.

Ebook ini lengkap merangkumi semua aspek. Ia juga merupakan kompilasi buku-buku, seminar dan pengalaman. Tidak perlu membazir wang beli buku dan seminar lain.

 

Ingin saya tegaskan bahawa panduan ini bukanlah

MLM,

Skim cepat kaya,

Pelaburan Internet

Forex, 

Affiliate,

Adsense

Flippa dan sebagainya...

Tetapi..

Satu panduan yang bukan sahaja dapat mengubah persepsi diri anda sendiri, malah ebook ini juga dapat membantu anda mengubah arus dan corak kehidupan harian anda ke arah peluang kejayaan yang lebih gemilang.

 Ya. Ini bukan mitos atau dongengan.


Berapa Pelaburan Anda?

Fikirkan sejenak soalan-soalan saya ini..

Apa fikiran anda, jika panduan ini dapat membantu anda mendapatkan kejayaan dan kekayaan serta kebahagiaan yang selama ini anda cari. Berapakah harga dan nilai yang anda sanggup bayar?

Juga sekiranya panduan ini yang mampu menolong anda, untuk menghilangkan perasaan tertekan, mendapat semangat baru untuk fokus ke arah kekayaan dan kejayaan. Tidak lagi berhutang sana sini. Apakah nilainya pada anda?

Ratusan ringgit ? Ribuan ringgit ? Mungkin lebih ?

Saya harap dengan pendedahan 10 teknik hukum tarikan yang saya simpan rapi selama ini dapat dimanfaatkan dengan sebaik mungkin. Saya tahu anda sangat serius kerana anda membaca sehingga ke barisan ini. Pelaburan anda cuma..

RM97.00

Hanya RM50.00




Jangan miliki ebook ini jika anda sudah mengetahui kesemua rahsia yang dibentangkan di atas.


 

 

 
Lihat Di Bawah


 

 

 Miliki Sekarang, Bonus Khas Dibekalkan Bersama Anda Yang Bernilai RM150 Sebagai Hadiah Penghargaan Dari Saya

 

Saya yakin anda tidak akan kecewa dengan bimbingan dan dorongan yang disampaikan dalam panduan ini.

 
Namun, jika anda ingin memantapkan lagi himpunan ilmu kuasa tarikan, saya dengan rendah diri menghadiahkan anda bonus-bonus panduan dari salah satu cabang hukum tarikan. Bonus ini adalah produk ebook berbahasa Inggeris.


Hadiah Bonus Yang Saya Maksudkan Ialah:

  

1. Ebook “Think and Grow Rich” oleh Napoleon Hill

Buku ini adalah rahsia membuat wang yang boleh mengubah hidup anda. Diinspirasi oleh Andrew Carnegie – formula magik untuk kejayaan. Buku ini mengajar anda rahsia yang akan membawa ke arah nasib yang lebih baik. Ia akan menunjukkan anda bukan sahaja apa yang perlu dibuat, tetapi bagaimana melakukannya. Apabila anda pelajari dan menggunakan teknik yang didedahkannya, anda akan menguasai rahsia itu dan akan menghasilkan kejayaan. Dan anda boleh miliki apa sahaja yang anda mahukan dalam kehidupan anda.

                                                                                                                                    



2. Ebook “The Science of Getting Rich” oleh Wallace D.Wattles

Setiap orang berhak menjadi kaya! Penulis menegaskan bahawa halatuju kehidupan adalah suatu jangkaan yang boleh dipenuhi dan nasihatnya adalah lebih praktikal daripada falsafah. Pendekatannya menganjurkan penggunaan pemikiran kreatif dan tekad yang bermakna untuk mencapai matlamat.



                                
                   
3. Ebook “Attract Money Now” oleh Dr. Joe Vitale

Buku ini menerangkan tentang 7 Langkah utama untuk menarik wang. Di antara fakta dalam buku ini adalah:

  • Bagaimana untuk menguasai kepercayaan tersembunyi yang menolak wang jauh daripada anda.
  • Bagaimana menggunakan teknik tertentu bagi mengapatkan wang dengan pantas
  • Satu daripada rahsia kekayaan terbaik untuk menarik wang dengan mudah.
  • Bagaimana orang kaya berfikir tentang wang
  • Bagaimana untuk membina pelbagai sumber pendapatan berdasarkan apa yang anda suka
  • Dan banyak lagi kaedah untuk menarik wang….

              


           
4.  Ebook “Beyond Positive Thinking” oleh Dr. Robert Anthony

Buku ini menghuraikan tentang sistem kejayaan yang tidak pernah gagal yang berasaskan kepada pemikiran positif. Ia mendedahkan formula yang terbukti berkesan untuk mencapai semua matlamat peribadi 100% terjamin.


                                        



   



Bertindak membuat pelaburan sekarang. Klik button di atas untuk tidak terlepas diskaun hebat dan terus miliki panduan rahsia hukum tarikan sekarang.

Tawaran pelaburan serendah RM50 ini tidak akan kekal lama di sini. Anda mungkin akan melihat kos pelaburan akan meningkat jika anda datang membuat pelaburan pada lain kali.



Apa kata mereka...









Demi Kekayaan & Kejayaan Anda,




Usahawan

Email : rahsiatarikan@gmail.com
SMS : 016-9966361
FB    :  http://www.facebook.com/ir.ezwanpage

P.S: Dengan mengikuti segala teknik yang dipersembahkan dalam ebook ini anda sebenarnya telah mengaktifkan HUKUM TARIKAN dalam diri anda. Jadi, anda kini sudah bersedia untuk menarik segala impian yang anda angani.

P.P.S: Panduan ini memang sesuai untuk anda yang serius mencari peluang. Kini anda boleh mengubah persepsi nasib anda. Tempahlah sekarang

P.P.P.S: Jika  anda  mahukan   jalan   pintas  untuk  menentukan corak hidup anda,   klik di sini sekarang.